Reklamacja

REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY TOWARU (z dnia 01.01.2019r.)

1) Każdy Klient ma prawo do reklamacji towaru w czasie 24h(jeżeli dostawa była w piątek, wtedy czekamy do poniedziałku)

2) Reklamacje proszę wysyłać na adres mailowy : reklamacje@emte-zoo.pl

3) Każda reklamacje zgłaszamy w formularzu reklamacyjnym wraz z następującymi danymi:

• nazwę sklepu i email na który mamy wysłać reklamację
• datę reklamacji
• numer faktury,
• nazwę produktu
• ilość
• cenę netto produktu
• wyraźne zdjęcia padów lub jeżeli to możliwe zwrot padów dla kierowcy od razu/przy
następnej dostawie
• powód reklamacji np: pady/brak towaru/zwrot towaru

W trosce o dobro Klienta oraz firmy informujemy, że reklamacje, nie zawierające tych informacji nie będą uwzględniane.

 

W razie pytań zachęcam do kontaktu:
M: (+48) 607 105 812
(+48) 504 056 300
E: reklamacje@emte-zoo.pl